No, představa je to hezká. Jenže hodně zavádějící. Takový člověk musí mít znalosti, a to hned z několika oborů. Základem je samozřejmě cit a nadání jako takové. To se naučit nedá. Na tohle neexistuje žádná vysoká škola, žádné studium. To je dáno přírodou a pokud tohle grafik nemá, tak se bude jen těžko prokousávat ve své práci pro kohokoli. Další věci, které musí mít v malíčku jsou například kolorizace, kompozice a je snad více než jasné, že musí umět pracovat s písmem. A ještě spoustu dalších věcí. To jsou všechno jen základy, další rozšíření, jako třeba zkušenosti se získává životem. A po takovém grafikovi sáhne kde kdo.
Další věcí je, že se musí spojit s dalšími, kteří zase umí něco jiného a ti všichni společně pak dávají vzniknout webovým stránkám takovým, jak je znáte ve výsledné podobě. A postavit celý web, aby byl funkční není skutečně žádná legrace. Grafik také musí sledovat trendy a to celosvětové, aby mohl jít s dobou a udržel své práce v moderním kabátku. Když pak někdo potřebuje udělat jakoukoli reklamu, ať třeba na komín, nebo webové stránky, musí se obrátit na agenturu, kde jsou tito lidé pohromadě a celé tohle zvládnou od A do Zet. Znamená to, že agentura zařídí naprosto všechno, tedy, pokud je dobrá a pokud to umí.
Ta špatná to udělá jen napůl. A to není moc dobré, protože se pak musí shánět někdo další, kdo se třeba postará o umístění a tak podobně. Takže je třeba dávat pozor, jakou agenturu si člověk vybere. To je hodně ošidné. Grafické studio Zlín má všechny předpoklady a podmínky pro podobnou práci a a v současnosti asi nemají konkurenci, protože jsou jednoznačně nejlepší. Důkaz? Inu, stačí se otázat jejich zákazníků, kterých už je neskutečně hodně. A další a další přicházejí a chtějí nějakou práci. Nikdo nesmí být odmítnut, nikdo nesmí čekat. Můžete se o tom přesvědčit kliknutím na odkaz.